piątek, 11 sierpnia 2017

#205 Ulubieńcy lipca.

Jutro wyjeżdżam w kolejny wakacyjny wyjazd, ale tym razem już w Polsce, a konkretniej nad polskie morze. Nie na długo, bo tylko na trzy dni, ale zawsze coś :)
A Was zapraszam na ulubieńców lipca. Przepraszam, że dodaję z takim opóźnieniem, ale wszystko z powodu wyjazdu do Grecji- chciałam tutaj uwzględnić wiele rzeczy z niego.


MUZYKA

♥ Selena Gomez - Fetish
Znowu nowa piosenka Seleny, znowu spodobała mi się na tyle, żeby trafić do ulubieńców <3




♥ Demi Lovato - Sorry Not Sorry
Moja Demi też wypuściła nową piosenkę, która też zasługuje na miano ulubieńca <3




♥ Queen - Bohemian Rhapsody
Stara piosenka, na pewno znana większości. Ostatnio non stop słyszałam ją w jednym z radiów i mocno się zakochałam.




 ♥ Sylwia Banasik - Wilcza zamieć
Piękna ballada, a głos wokalistki to poezja.




♥ Luis Fonsi & Daddy Yankee - Despacito
Wszyscy narzekają, że mają już dosyć jej piosenki, że cały czas wszędzie ją słychać itd. A ja z kolei naprawdę ją lubię, nie przeszkadza mi wcale, a nawet rzadko gdziekolwiek ją słyszę.




♥ Tozzi & Monica Bellucci - Ti Amo
Kiedy nie mogłam spać to urządziłam sobie noc pełną włoskich piosenek. Piękny język, piękna melodia, piękne wykonanie <3




♥ Ricchi e Poveri - Sara perche ti amo
Kolejna włoska, piękna piosenka. Bardzo kojarzy mi się z ostatnimi dwoma wyjazdami do Włoch, bo tata użył jej w filmiki podsumowującego pobyt tam.




 ♥ David Bisbal & Tini Stoessel - Todo es posible




♥ Ed Sheeran - Galway Girl




Morat & Alvaro Soler - Yo Contigo, Tú Conmigo




KSIĄŻKI

♥ "Aż po grób" Sara Shepard

"Emma opanowała udawanie mnie do perfekcji. Nikt nie jest w stanie dostrzec różnic między nami. Dlaczego jednak – choć minęło już sporo czasu, odkąd zginęłam – moja siostra nie robi nic, by dowiedzieć się, co było przyczyną mojej śmierci? Co więcej, w Tucson zjawia się Becky, nasza biologiczna matka, która skrywa kilka mrocznych sekretów. A jeśli wie, że nie żyję? Tym razem gra w kłamstwa, którą prowadzi Emma, może nie ujść jej na sucho…"

Piąta część serii The Lying Game <3

zdjęcie z Google Grafiki



♥ "Słodka zemsta" Sara Shepard

"Minęło kilka miesięcy, odkąd zginęłam. Od tamtego czasu moja siostra żyła moim życiem. Wiele sekretów dotyczących mnie, mojej rodziny i przyjaciół wyszło na jaw, ale Emma nadal nie wie, kto jest mordercą.
Gdy moje ciało zostaje odnalezione, sprawy się komplikują. Emma natychmiast staje się pierwszą podejrzaną, więzienie nie jest najgorszym, co może ją spotkać. Człowiek, który mnie zabił, wciąż jest na wolności…"

Szósta część serii "The Lying Game" i niestety już ostatnia. Wiem kto zabił, wiem jak wszystko się skończyło, ale do tej pory mam książkowego kaca. Zdecydowanie polecam całą serię! <3

zdjęcie z Google Grafiki



♥ "Cmętarz Zwieżąt" Stephen King

"Zazwyczaj przeprowadzka to początek nowego życia, ale dla rodziny Creedów stała się początkiem ich końca. Mistrz horroru Stephen King zaprasza czytelników na wycieczkę do piekła i z powrotem!

Na świecie istnieją dobre i złe miejsca. Nowy dom rodziny Creedów w Ludlow był niewątpliwie dobrym miejscem - przytulną, przyjazną wiejską przystanią po zgiełku i chaosie Chicago. Cudowne otoczenie Nowej Anglii, łąki, las; idealna siedziba dla młodego lekarza, jego żony, dwójki dzieci i kota. Wspaniała praca, mili sąsiedzi - i droga, po której nieustannie przetaczają się ciężarówki. Droga i miejsce za domem, w lesie, pełne wzniesionych dziecięcymi rękami nagrobków, z napisem na bramie: CMĘTARZ ZWIEŻĄT (cóż, nie wszystkie dzieci znają dobrze ortografię...).

Ci, którzy nie znają przeszłości, zwykle ją powtarzają... i nie chcą słuchać ostrzeżeń."

zdjęcie z Google Grafiki



♥ "Zostań jeśli kochasz" Gayle Forman

"Po tragicznym wypadku, w którym zginęli jej najbliżsi, Mia trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Musi podjąć decyzję, czy walczyć o odzyskanie przytomności, czy też poddać się i umrzeć. Próbując rozstrzygnąć ten dylemat, wspomina dotychczasowe życie.
Poruszająca książka o dającej wsparcie rodzinie, przyjaźni, samotności i znajdowaniu swego miejsca na ziemi, o umiejętności żegnania się z przeszłością i przyjmowania tego, co nadchodzi. "Zostań, jeśli kochasz" opowiada o potędze miłości i wyborach, których każdy z nas musi dokonać."

zdjęcie z Google Grafiki





FILMY

♥ "Gru, dru i minionki"

Przyznaję się bez bicia, że uwielbiam Minionki i dałam się wkręcić w cały szał z nimi związany. Film bardzo mi się spodobał, chociaż zawiodłam się trochę w kwestii jednej rzeczy. Właściwie nie opowiadał on w ogóle o Minionkach, a o tytułowych Gru i Dru. Żółte stworzonka oczywiście się pojawiły, ale nie miały jakiegoś szczególnego znaczenia dla fabuły. Z tego powodu wolę pierwszą część, chociaż ta też mi się podobała.

zdjęcie z Google Grafiki



JEDZENIE

♥ Wegańskie kakaowo cynamonowo orzechowe ciasto- całkowicie improwizowane, ale udane. Jeżeli ktoś chciałby przepis, to zapraszam- KLIK.




♥ Brownie- jedzone w nowo otwartej kawiarni To owo & bezglutenowo w Piotrkowie Trybunalskim, bardzo blisko mojego miasta. Mają tam bezglutenowe, zdrowe, nieprzetworzone jedzonko, wiele wegańskich opcji, nawet naturalne lody słodzone stewią. Ja na pierwszy raz wybrałam brownie i było nieziemskie- mocno czekoladowe, naturalne. Moja mama zamówiła sałatkę i też była bardzo dobra. Zdecydowanie muszę pójść tam ponownie.




♥ Sałatka grecka wyspa- kolejna rzecz z Piotrkowa Trybunalskiego. Na obiad kupiłam sobie typowo grecką sałatkę, do tego wzięłam mega długiego palucha z sezamem. Takie zestaw można dostać w knajpce Solo Pizza, zdecydowanie polecam!




♥ Lemoniada z węglem aktywnym- piłam ją podczas pobytu u babci i dziadka w Kielcach. Smakuje normalnie, ale za to barwa jak i świadomość obecności węgla dodaje emocji piciu :P





♥ Pizza włoska z Pizza Hut oraz lemoniada- kolejna rzecz z czasu pobytu u babci i dziadka w Kielcach.





♥ Kosowe kinder bueno- znaleziona na malutkiej stacji benzynowej w Rumunii.




♥ Crepes- czyli naleśniki, jeden z nadzieniem takim jakie jest w  greckiej sałatce, a drugie z serem, pieczarkami i mnóstwem warzyw.




♥ Pizza w rożku- jedzona na Korfu <3




♥ Pieczywo z sezamem i miodem- czyli typowy wypiek dla wyspy Korfu.




♥ Continental breakfast- śniadanie składające się z trzech tostów, masła, domowych powideł oraz kawy greckiej.




♥ Sałatka grecka z pieczywem czosnkowym- w Grecji smakuje zdecydowanie inaczej niż w Polsce, o wiele lepiej.




♥ Wegetariańska moussaka- moussaka to typowe greckie danie składające się między innymi z mięsa, sosu beszamel oraz ziemniaków. Mi udało się znaleźć jej bezmięsny odpowiednik.




♥ Wafle ryżowe BenlianFood- zdecydowanie najlepsze wafle jakie jadłam, można je znaleźć praktycznie wszędzie w Grecji, Bułgarii i Rumunii.




♥ Lody- tak jak w czerwcu, tak w lipcu było gorąco, co oznacza chłodzenie się za pomocą lodów! :D

Przysmak Grycana- wzięłam smak solonego karmelu i białej czekolady, a na wierzchu jest bita śmietana oraz posypka czekoladowo orzechowa. Do picia kawa americano <3



Świderek waniliowo-czekoladowy- nie jadłam takich lodów kilka dobrych lat :o



Lody cookies&cream jedzone na Korfu.



Lody o smaku jogurtu z miodem, również jedzone na Korfu.



Ben&Jerrys o smaku brownie <3



Lody Boss ciasteczkowe- dostępne w Grecji i Bułgarii, bardzo smaczne <3




WYDARZENIA

♥ Dni Bełchatowa- co roku w moim mieście odbywa się takie święto. W jednym z parków rozstawiają się wtedy budki z przeróżnymi rzeczami, np jedzeniem, napojami, zabawkami, typowo odpustowymi rzeczami. Są różne maszyny jak w wesołym miasteczku. Za każdym razem przyjeżdżają też znane osoby żeby dać koncert. W tym roku zostałam na występie Magdy Femme, Szymona Chodynieckiego i Pectusa. Od wszystkich mam autograf i z wszystkimi mam zdjęcie, ale najbardziej jestem zadowolona ze zdjęć z zespołem. Chłopaki są naprawdę bardzo sympatyczni, pozytywni i uśmiechnięci.



Magda Femme

Szymon Chodyniecki

Pectus <3



♥ Wakacyjny wyjazd do Grecji- całą relację możecie przeczytać tutaj- KLIK, a zakupowy haul z wyjazdu jest tutaj- KLIK.



8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Fetish Seleny! Piosenkę Alvaro lubię po Zuzi wpisie :)
    I jedzonko, omnomnom <3 A lodów w ogóle prawie nie jadłam tego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też poznałam ją dzięki Zuzi, inaczej bym chyba nawet nie wiedziała o jej istnieniu :)

      Usuń
  2. Hahahah ale sie u Ciebie duzo działo :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/jak-to-jest-dostac-wymarzona-prace.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciacho i pizza w rożku wyglądaja świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cmętaż Zwieżąt to najlepsza książka na świecie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dzieci lubią quuen od małego i zaraziły swoich kolegów w szkole. Aż mamy pytały się mnie zdziwione skąd im to się wzięło. Dobra klasyka pozostanie po prostu dobrą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Despacito choć się znudziło to lubimy sobie słuchać wersji smyczkowej :)
    Tej książce Kinga z chęcią się przyjrzę bliżej a na Minionki chętnie oglądniemy, bo do kina nie udało nam się na nie wybrać :/
    Ile pysznych lodów zjadłaś!! :D Nasza miłość <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)