środa, 12 lipca 2017

#192 Przepis: Wegańskie kakaowo cynamonowo orzechowe ciasto.

Hej hej! Ostatnio znów improwizowałam trochę w kuchni, tym razem chciałam wykombinować coś wegańskiego. Nie wiedziałam co, spontanicznie dorzucałam kolejne składniki, co chwilę zmieniałam koncepcję, ale stwierdzam, że... udało się! Wyszło mi mocno zbite, treściwe, sycące ciasto kakaowo cynamonowo orzechowe. 





Składniki:

- szklanka mąki pszennej
- 4 łyżki gorzkiego kakao
- 2,5 łyżki cukru trzcinowego (jeśli wolicie słodsze, to więcej)
- 350ml mleka migdałowego
- łyżka cynamonu
- łyżeczka proszku do pieczenia
- 4 kopiaste łychy masła orzechowego
- olej rzepakowy do wysmarowania foremki

1. Połączyć ze sobą wszystkie suche składniki i wymieszać.
2. Wlać mleko, wymieszać na jednolitą masę.
3. Dodać masło orzechowe i wymieszać aż masa będzie bardzo gęsta.
4. Wysmarować olejem foremkę i piec przez pół godziny w 200 stopniach.


Ciasto smakuje perfekcyjnie po posmarowaniu go w środku masłem orzechowym, w towarzystwie kawy z mlekiem migdałowym <3




8 komentarzy:

  1. Na talerzu wyglada bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie brownie <3 Ostatnio mogłabym jeść kakao na tony, więc chętnie wypróbuję, jak będę mieć chwilę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza myśl była taka sama... jak brownie :)
      Świetnie się prezentuje i z pewnością tak też smakuje ;)

      Usuń
    2. Faktycznie trochę jak brownie, jakoś nie przyszła mi ta nazwa do głowy jak próbowałam jakoś nazwać ciasto haha :P

      Usuń
  3. Mniam na pewno tego wypróbuję :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W środku ma idealną strukturę :D Uwielbiamy takie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)