niedziela, 25 czerwca 2017

#185 Przepis: Delikatne bananowe babeczki.

Dzisiaj pora na kolejny przepis! Z tego jestem wyjątkowo dumna, bo wymyśliłam go całkowicie sama, totalnie improwizowałam, a to co wyszło jest naprawdę przepyszne (a ja jestem wobec siebie dosyć krytyczna, więc musi tak być :P)
Próbując sernika z ricotty (KLIK) zachwycałam się jego delikatnością, którą osiągnęłam właśnie dzięki dodaniu tego sera. Postanowiłam więc stworzyć coś podobnego i w ten sposób powstały mocno bananowe, idealnie słodkie, łagodne babeczki <3 W czasie pieczenia przepiękny, owocowy zapach wydobywający się z piekarnika zdradzał, że to nie może być coś niedobrego. I nie myliłam się, naprawdę wyszło coś cudownego! (czasami nie trzeba być skromnym :P)




Składniki:

- 100g ricotty
- 20g mąki pszennej
- jajko
- 2 banany
- 15g cukru trzcinowego
- pół łyżeczki proszku do pieczenia
- aromat migdałowy


1. Do miski wrzucić ricottę, mąkę, jajko, cukier, proszek do pieczenia i kilka kropel aromatu migdałowego (ja dałam 3).
2. W osobnej misce rozgnieść dwa banany na papkę i dodać je do pozostałych składników.
3. Wszystko wymieszać na jednolitą masę.
4. Piec w 200 stopniach przez ok. 20-25 minut.





Babeczki można posmarować masłem orzechowym, dodać owoce, lody, syrop klonowy- tutaj wszystko zależy już od własnej wyobraźni :)


10 komentarzy:

  1. Wyglądają przepysznie,na pewno takie są ;D Zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa a ja uwielbiam babeczki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być początkowo ciasto, ale w końcu wygrały babeczki :D

      Usuń
  3. Kupię ricottę i wypróbuję, omnomnom <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy tak zachwalają wypieki z ricotty, że aż też musimy spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, ja robiłam coś dopiero drugi raz, ale zdecydowanie będę robić to częściej :D

      Usuń
  5. Bananowe wypieki najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)