piątek, 19 maja 2017

#169 Recenzja: Milka, mleczna czekolada z ciastkami oreo.

Klasyka nad klasyką, bardzo dobrze wszystkim znana- milka z ciasteczkami oreo. Do sklepów wyszła już dawno temu, na pewno większość już ją jadła i ma na jej temat wyrobioną opinię. Ale to nie oznacza, że nie mogę dodać recenzji

 Zawsze lubiłam opakowania Milki, a te nowe już szczególnie wpadły w mój gust. Wszystko jest takie płynne, plastyczne, obrazkowe. Taki trochę sen, podróż w chmurkach, dziecięca radość i wolność. Może się zapędziłam, ale puenta jest taka, że opakowanie jak najbardziej wypada na plus.


W środku znajdziemy ciemno brązową czekoladę, podzieloną na pięć rządków, po trzy kostki w każdym. Na każdej z nich jest nazwa firmy. Oprócz tego możemy zobaczyć czarną wysypkę czarne, prześwitujące kawałeczki ciastek. Pachnie słodziutko, mlecznie-śmietankowo, trochę plastikowo i sztucznie. Doszukałam się pięknej nutki kinderków <3


Czekolada jest tłusta, po dotknięciu zostawia ślady na palcach. Jest też miękka, przez co łatwo ją rozwalić w dłoniach jak i pogryźć. W smaku na pewno uderza nas typowa dla Milki słodycz- intensywna, wręcz paląca w gardło. Nadzienie jest zbite, śmietankowe, rozpuszcza się szybko w ustach.Oprócz tego obecne są malutkie kawałki ciasteczek (po dokładnym przebadaniu ich w wersji solo stwierdzam, że są to prawdziwe oreo!), które przyjemnie chrupią. Całość rozpływa się w ustach, tworząc aksamitne i głębokie bagienko, co przenosi nas prosto w cudowną krainę słodyczy (taką jak z bajek, do których każdy w dzieciństwie chciał się udać :P)
N I E B O.


Milka z ciasteczkami oreo to coś niesamowitego. Każdy jeden smak idealnie dopełnia pozostałe, nawet nie przeszkadza mi ta paląca słodycz. Zdecydowanie jedna z najlepszych czekolad od fioletowej krowy. Z wielką przyjemnością wrócę do niej nie raz, nie dwa i nie pięć :P

Ocena: 7/6 <3

Gdzie kupić: każdy sklep.

12 komentarzy:

  1. Potwierdzam! Moja ulubiona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czekolade uwielbiaja wszyscy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/simple-look.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, nie znam osoby, która by jej nie lubiła :D

      Usuń
  3. Trzecia ulubiona po truskawkowej i jogurtowej <3 Kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest zdecydowanie wyżej niż truskawkowa i jogurtowa, chociaż te dwie też lubię :D

      Usuń
  4. Mnie ona nie zachwyciła, ale była ok :)
    Wolę jednak oddzielnie zjeść mleczną Milkę i oddzielnie oreo :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)