piątek, 14 kwietnia 2017

#154 Moje śniadania - część 2.

Niedawno pojawiła się druga część moich obiadów, to teraz czas na drugą część ze śniadaniami! Powiem szczerze, że na początku myślałam, że to właśnie ich będę miała najwięcej i nie będę się wyrabiała z dodawaniem ich zdjęć; bo w końcu to mój ulubiony posiłek. Ale jest na odwrót i to obiadów mam mnóstwo. Pewnie dlatego, że na obiad codziennie mam zazwyczaj coś innego, a śniadania jednak jem podobne :)

1. Cynamonowa owsianka z waniliowym deserkiem alpro, czekoladą z masłem orzechowym, ciasteczkami oreo i masłem orzechowym.


2. Szklaneczka dobroci- jogurt sojowy wymieszany z dżemem, banany, orzechy brazylijskie i masło orzechowe.


3. Potrójnie kokosowa owsianka (bo z mlekiem kokosowym, wiórkami kokosowymi i deserkiem kokosowym od Alpro) z nerkowcami i masłem orzechowym. 


4. Naleśniko-placek z masłem orzechowym, dżemem truskawkowym i bananem.


5. Owsianka bananowo-cynamonowa z bananem, orzechami włoskimi i cynamonem. 

  
6. Smoothie z banana i gruszki + sezam i pestki dyni na wierzch.


 7. Pączki z Dunkin Donuts.
Czasami można pozwolić sobie na coś mniej zdrowego, a zwłaszcza jak jest się w centrum Warszawy :P Pokazywałam je już w relacji z wyjazdu, ale był takie piękne i takie dobre, że zasługują na kolejne pięć minut sławy :D


8. Wafle gryczane z bananowym deserkiem od Gerbera. masłem orzechowym, bananem i syropem z agawy.
Czyli inaczej szybkie śniadanie jak ktoś albo się śpieszy, albo jest wyjątkowo leniwy :D


9. Bułka kukurydziana z masłem orzechowym, bananem i syropem z agawy + kawa.
Bułka kukurydziana to moje nowe, cudowne odkrycie <3


10. Błonnik z bananem, rodzynkami, masłem orzechowym, syropem z agawy i jogurtem sojowym naturalnym wymieszanym z dżemem truskawkowym.
Może nie wygląda nie wiadomo jak pięknie, ale jest przepyszne i ostatnio cały czas jem taką mieszankę na śniadanie :D


12 komentarzy:

  1. Jak fajnie,śniadania!Wszystkie wyglądają przepysznie,szczegolnie to potrójnie kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same pyszności!! Mniam!! Widzę ktoś jest fanem masła orzechowego tak jak ja :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to za masło orzechowe, takie płynne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda cudownie, ale ta owsianka z deserkiem Alpro musiała być obłędna. I jeszcze te pyszne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok rozpływających się kostek czekolady to najpyszniejszy widok <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post dotyczący śniadań :) Na pewno skorzystam, bo czasami naprawdę nie wiem co zjeść na śniadanie :D I biorę od razu jajka hah :D

    http://reggae-karolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Naleśniko-placek chętnie bym zjadła. Pączków z Dunkin Donuts nigdy nie jadłam i jakoś mnie do nich nie ciągnie :P
    Ale owsianki - mistrzostwo! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)