niedziela, 12 marca 2017

#140 Recenzja: Takie it veggie, wegetariańska pizza z zamiennikiem mięsa z pszenicy, sosem pomidorowym, mozarellą, papryką, kukurydzą.

Czy istnieje jakaś osoba, która nie lubi pizzy? Być może, ale takich osób zapewne jest niewielki procent. Ja oczywiście do nich nie należę, bo pizzę kocham całym swoim sercem. Najlepsza oczywiście taka świeżo robiona, prosto z pizzerii. Czasami jednak trzeba zadowolić się mrożoną; takie też bardzo mi smakują. Niedawno Kaufland wprowadził linię wegetariańskich produktów i wśród nich jest właśnie taka pizza. Jak wypadnie? 

Opakowanie jest kwadratowe, tekturowe. Dominuje głównie czerwony, a właściwie bordowy kolor. Jest też kawałek pizzy, pojedyncze sztuki warzyw i piękna literka "V", co oznacza danie wegetariańskie. Wszystkie słowa napisane są po niemiecku, co niestety trochę psuje wszystko (nie lubię niemieckiego, bardzo nie lubię). Nie ma raczej większego problemu ze znalezieniem mrożonej pizzy bez mięsa, ale w przypadku dzisiejszego gościa mamy dodany zamiennik mięsa zrobiony z pszenicy; właśnie dlatego podkreślony jest fakt, że jest to pizza wegetariańska.


Pizza jest sporawa, ale bardzo cienka. Przed upieczeniem wygląda całkiem okej, chociaż to "mięso" z pszenicy wygląda średnio apetycznie. Szkoda, że producenci pożałowali kukurydzy i papryki, bo zdecydowanie mogłoby być ich więcej. 


Po upieczeniu wygląda podobnie, z tą różnicą, że ser się rozpuścił. Pachnie bardzo ładnie, w sumie tak jak typowe pizze z mnóstwem warzyw. W konsystencji jest miękka, a po bokach chrupiąca. Długo się ją gryzie i przeżuwa. Ciasto jest przepyszne- idealnie mączne, maślane, idealnie ciastowe. Sos pomidorowy jest gęsty i trochę zawiesisty, a w smaku słony; bardzo dobry. Ser czuć dosyć słabo, największą rolę odgrywa w konsystencji. A jeśli chodzi o mięso bez mięsa, to też nie ma zbyt wiele smaku, ale za to jest chrupiące.


Pizza jest naprawdę przepyszna. Poszczególne składniki jedzone osobno może mają mało smaku, ale razem tworzą naprawdę udaną, idealnie dopełniającą się całość. Zdecydowanie polecam, na pewno skuszę się na nią nie raz, nie dwa i nie pięć razy, a więcej :D

Ocena: 5+/6

Gdzie kupić: Kaufland.

8 komentarzy:

  1. Nie powiem, ze pizza jest niesmaczna, ale też nie nalezy do potraw bez których nie mogłabym się obejść. Nie pamiętam, kiedy ostatnio jadłam taką z pizzeri (nie sprzedają wegańskich i nawet jak poprosisz bez sera to ten Ci dodadzą), ale niedawno po długiej przerwie jadłam domową :) Mrożonej nigdy nie jadłam. W tej brakuje mi większej ilości warzyw - według mnie zdecydowanie jest ich za mało.... dorzuciłabym jakieś brokuły, pieczarki... ;P Cieszę się, ze Tobie smakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuje ze nie mam w Lublinie Kaufladna ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Świdniku :P Byłam, dla mnie szału nie ma specjalnego, wszystkie produkty z tej linii są porozrzucane po całym sklepie, a nie w jednej, "zdrowej" alejce, co mnie bardzo zniechęca :P

      Usuń
  3. Pizzę domową ubóstwiam ponad wszystko, tę z pizzerii - tylko, jeśli jest mnóstwo dodatków. Mrożonej teraz bym nie zjadła, a kiedyś się zdarzało, ale nie powiem, żeby była dobra... Raczej kręciłam przy takich nosem i wolałam zapiekanki z bułki od takiej mrożonki :) Jeśli chodzi o tę pizzę to faktycznie, mięso za apetycznie nie wygląda :P Ale jak piszesz, że ciasto jest idealne (a nie takie twardawo-wodniste, fuj), a sos kremowy, to na pewno jest dużym plusem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie! Ja nie znoszę pizzy od małego =.= Jadłam ją góra z około 5 razy w życiu i mnie nie urzekła, a wręcz przeciwnie... szczerze nie rozumiem jej fenomenu i dlaczego ludzie się nią zachwycają, ale jak podkreśliłaś- jestem w znacznej mniejszości więc nie mam prawa głosu ;)

    Pozdrawia Pani Chrup ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jest wegańska :/ Ja jakoś nie przepadam za pizzą, ale czasami lubię zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada mega mega smakowicie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy takich gotowych produktów nie kupujemy ale ta pizza nawet dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz = ogromny uśmiech na mojej twarzy :)